15 Şubat 2017 Çarşamba

Gürcistan Vergi Kanunu Türkçe Çevirisi

  5 yorum

     Merhabalar son zamanlarda gelen ticari faaliyet taleplerinize istinaden sizler için Gürcistan Vergi Usül Kanununu yükledim. Tüm Gürcistana yatırım yapmak isteyen Sayfa Takipçilerimizin öncelikle incelemesini öneririm.
     Ayrıca ticaret yapacak arkadaşlarımızdan önemle rica ediyorum lütfen kulakdan dolma bilgiler ile hareket etmeyin araştırın ve öğrenmeye çalışın, Türkiyeden bu konuları öğrenmenizin zor olacağının farkındayım bu sebeple yardım isteği olan arkadaşlatımız gönül rahatlığı ile sorularını bana danışabilirler, bildiğim konularda mutlaka kısa sürede cevap veririm bilmediğim bir konu ise de öğrenebilirim sizler için ayrıca bu benim içinde tecrübe edebileceğim bir konu olmuş olacaktır. Aşağıdaki Linkten Gürcistan Vergi Usül Kanununu indirebilirsiniz. Saygılarımla.

https://goo.gl/NEx4zN


iklan banner

5 yorum:

  1. İyi günler,

    Endişelerle geldiğimiz Batum'da;ikamet,çevre konusunda bilgilendirme,hukuki ve mali prosedürlerin tamamlanması konularındaki desteğiniz ve her etapta süratle bulduğunuz çözümlerle sonuçlandırdığımız tüm yerleşim ve işyeri kurulum hizmetiniz için çok teşekkür ediyoruz.danışmanlığınızın dostluğa dönüşmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben size tesekkur ederim cahit bey henuz tanismamis olmamiza ragmen duymus oldugunuz guven ve tanistiktiktan sonra ki surecte ki kibarliginiz ve takdiriniz icin

      Sil
  2. Cahit bey size bir soru sormak istiyorum benim banen gürcü lakin yıllardır hiç gitmedikleri için biz torunlar bilmiyoruz istesek tifliste batumda çocuklarımla yaşamak istiyorum bunu yapa bilirmiyim ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bu soruyu cahit beye sordunuz ancak bunu yanlislikla yaptiginizi dusunerek sorunuzu ben cevaplamak istiyorum. Evet aileniz ile birlikte gurcistanda yasamaniz mumkun bunun icin birsey gostermenize yada gurcu kokenli olmaniza gerek yok lakin, eger vatandaslik almak isterseniz gurcu kokenli olmaniz sizin icin avantaj olacaktir tabiki. Saygilarimla

      Sil
  3. Merhaba
    Gürcistan’da kurulu firmamın vergi borcu var.
    Muhasebecim vergi borcundan dolayı Gürcistan’a gelirsem Türkiye’ye dönemeyeceğimi söylüyor.
    Rakamı net olarak söylemiyor.
    Vergi borcundan dolayı Gürcistan’a giriş çıkış yasağım olup olmadığını en sağlıklı nasıl öğrenebilirim

    YanıtlaSil

Blogger Eklentileri