7 Temmuz 2016 Perşembe

Gürcistan'da Oturum İzni Almak

  170 yorum
      Merhaba arkadaşlar sizlere diğer yazılarımda Gürcistan'daki ekonomik, kültürel ve turistik hayatı anlatmaya çalıştım. Bu yazımda ise Gürcistan'da oturum izni alabilmek için ne yapmak gerekir ve maliyeti nedir bununla ilgili bilgiler paylaşacağım.
      Öncelikle Gürcistan'da sadece yaşamak isteyenler için oturum izni almak çokda gerekli değil. Çünkü size önceki yazılarımda da anlattığım gibi Gürcistan'da kalış izni vizesiz ve pasaportsuz 1 yıldır. Ancak şöyle bir durum söz konusu eğer sadece oturmak değilde aynı zamanda çalışmak yada iş kurmakda istiyorsanız o zaman oturum izni (çalışma izni) almak zorundasınız. Her ne kadar denetlemeler (Batum için) çok sık olmasada yine de size sorun çıkaracaktır. Oturum izni alabilmeniz için ise T.C. Nüfus Cüzdanı ile değilde Pasaport ile başvuru yapmanız gerekmektedir (Pasaport yok ise kimliginizin tercumesi yapilacak). Başvurularınızı Adalet Evlerine (Türkiye'deki Valilik benzeri) yapıyorsunuz istenilen evrakları size bildiriyorlar birkaç harç yatırmanız gerekiyor. Bu harçlar sonucunuzu ne kadar erken almak istediğinize bağlı olarak değişmektedir ancak minumum harç toplamı yaklaşık 150 dolar civarındadır. Oturum izninizi aldıktan sonra 1 yılınızı doldurarak vatandaşlık başvurusunda da bulunabilirsiniz eğer Gürcistan'da ticaret yapıp verginizi düzgün ödüyorsanız vatandaşlık başvurunuzun olumlu sonuçlanma ihtimali çok yüksektir bilginize...
     Oturum izni için 3 sebepden dolayı başvuru yapabilirsiniz.
1. Çalışma Oturum İzni
    Çalışma oturum izninin açılımı olarak burada Ticari bir şirket kurabilir yada çalışan bir işyerinde maaşlı personel olarak çalışabilirsiniz. Ticari şirket açmış olmanız demek aynı zamanda çalışma iznide almış olmanız anlamına gelmektedir. Personel olarak çalışabilmeniz için ise çalışacağınız işyerinizden Çalışma (iş) kontratı alarak bu kontrat ile birlikte gereki harçları yatırdıktan sonrasında oturum izniniz ile birlikte çalışma izninizde olması demektir. Aklınıza şöyle bir soru gelebilir "bu işlem maliyetleri ne kadar?" ancak işlem maliyetleri yapmak istediğiiniz işin mahiyetine göre değişmektedir, en düşük ticari şirket açılış ücreti 200$ en yüksek ise 700$ civarlarındadır.  
2. Eğitim Oturum İzni
    Gürcistanda eğitim almak isterseniz eğer okul kayıt işlemlerinizi yaptırdıktan sonra okulunuzdan alacağınız Eğitim Blegeniz ile birlikte oturum ve çalışma izin başvurusu yapabilirsiniz.
3. Evlilik Oturum İzni
    Eğer Gürcistan vatandaşı ile evliliiniz var ise yada evlenmeyi düşünüyor iseniz evlilik işleminizin ardından şahsen Publi Centera evlilik belgeleriniz ile birlike oturum başvurusunda bulunabilirsiniz.

iklan banner

170 yorum:

  1. tifliste yeni bir iş yeri açtım ama henüz faal değil.ithalat şirketi.geçici oturum izni almak istediğimde başvuruda bulunsam kabul edilmeme ihtimali ne kadardır?Burdaki banka hesabımda yeterince döviz miktarı gösterebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Doviz gostermenize gerek yok burada oturum izni icin eger isyeri acilisiniz burada onaylanir ise oturum izni almaniz cok kolay islemler icinde yaklasik 150 dolar gibi bir para harcamaniz gerekir

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Selam ben gurcistan oturumu alsam ab ulkelerine 90 gun bende cika bilirmiyim

      Sil
    5. arkadaslar bosbos konusmayın gelın ben sıze 1 ay ıcınde oturum nasıl alınır gostereyım ben gurcıstanda yasıorum burdan evlıyım ve ısyerım var her turlu oturum ıznı alabılırız yeterkı prosudure uyun

      Sil
    6. ve ısyerınız varsa gereklı dekontlarıda gosterırsenız sıze cok yardımcı olur

      Sil
    7. Merhaba Apo Genc ben oturma ıznı almak ıcın gurcıstanda bır baglantı arıyorum egıtım oturma ıznı almak kolay oldugunu dusunuyorum herhangı bır ozel unıye kayıt yaptırabılırım yada senın ısyerınde calısıyor gosterebılırım yardımcı olursan sevınırım

      Sil
    8. Emrecim sen gelecektin gelmedin biz garantili bir şekilde 20 günde alıyoruz ve çalışma belgeside verioruz

      Sil
  2. Emeğinize sağlık teşekkürler birde şu oturum izni kac günde cıkıyor onu yazsaydınız saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davut bey 20 günde garantili bir şekilde oturma ve çalışma. İzninizi alıyoruz irtibata geçerseniz yardımcı oluruz +995598388983

      Sil
  3. Emeğinize sağlık teşekkürler birde şu oturum izni kac günde cıkıyor onu yazsaydınız saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salamaleykum.banada yardımcı olursaniz sevinirim.Gürcistan vatandaşlığı almaq istiyorum ama bir yılda bu mümkünmü?

      Sil
    2. Ben kacak yasaya bilirmiyim batumda

      Sil
  4. Selamlar kardeşim ben bugun gittim oturum izni için malesef para ilede olsa vermiyorlar beni evinde yazdırması için 2 tane ev sahibi götürdüm yine olmadı baba söylüyor ya ögrenci ya öğretim görevlisi yada uluslar arası protokol üyesi yasal iş yeri Adnan lazım diyor son olacakta evlenmen lazım burda diyor evlilik içinde bir ihtimal diyor saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi yok öyle birşey gel 20 günde alalım izini

      Sil
  5. Sevgili Davut Aglamaz gurcistan icin para ile oturum izni alamazsiniz ayrica su an icin oturum izni cokda gerekli olmayacaktir cunku zaten vizesiz kalis suresi 1 yil ayrica evlilik yolu ile oturum yada vatandaslik almaniz da cok uzun surer ama burada kucuk bir meblag ile bir isyeri acip yaninizda minumum 2 kisi calistirmaniz oturum izni almanizi cok daha kolaylastirir. Birde bu islemleri yaparken bir avukatdan destek almanizi oneririm

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Davut Aglamaz gurcistan icin para ile oturum izni alamazsiniz ayrica su an icin oturum izni cokda gerekli olmayacaktir cunku zaten vizesiz kalis suresi 1 yil ayrica evlilik yolu ile oturum yada vatandaslik almaniz da cok uzun surer ama burada kucuk bir meblag ile bir isyeri acip yaninizda minumum 2 kisi calistirmaniz oturum izni almanizi cok daha kolaylastirir. Birde bu islemleri yaparken bir avukatdan destek almanizi oneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaslar bosbos konusmayın gelın ben sıze 1 ay ıcınde oturum nasıl alınır gostereyım ben gurcıstanda yasıorum burdan evlıyım ve ısyerım var her turlu oturum ıznı alabılırız yeterkı prosudure uyun apognc85@gmail.com

      Sil
  7. Ayrica oturum izni icin gurcistanda'ki bir kurumami gittiniz yoksa turkiye de bulunan konsoloslugami?

    YanıtlaSil
  8. Ayrica oturum izni icin gurcistanda'ki bir kurumami gittiniz yoksa turkiye de bulunan konsoloslugami?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar benim için çok önemli bir konu bilen varsa yardımcı olursa çok dua makbuke geçer ,ben Türk vatandaşıyım kız arkadaşım Türkmenistan Vatandaşı biz Gürcistan -Tiflis de evlenmek istiyoruz bununla alakalı nereye hangi evraklar veriyoruz ? Ve kaç günde işimiz biter? Hiç bir belge istemediklerini söylediler doğru mu bu

      Sil
    2. Bir günde halledioruz +995598388983 arayın goruselim

      Sil
    3. Evet doğru ben Türk vatandașıyım eșim ermenistan vatandașı bende tifliste evlilik yaptım

      Sil
    4. Evet doğru ben Türk vatandașıyım eșim ermenistan vatandașı bende tifliste evlilik yaptım eșiniz Türk vatandaşı olmadığı için sizin nikahınız konsoloslukta olmuyor Gürcistan evlenme memurlugunda yapacaksınız sizden sadece pasaport istiyorlar bașka birșey istemiyorlar anca bu evliliğin Türkiye de geçerli olması için gürcü evlenme cüzdanı nı Türk konsolosluğuna onaylattırman gerekiyor Türk konsolosluğu eșinizden apostil onaylı doğum belgesi istiyor sizin gürcistanada evlilik yaptığınızı Türkiye deki bağlı bulundugun nüfus müdürlüğü ne bildiriyor evlilik Türkiye de onaylanıncada size konsolosluk evli olduğunu gösteren belge veriyor o belgeyle Türkiye de evlilik cüzdanı alıyorsunuz eșinize vizede veriyor

      Sil
  9. Merhabalar. Bir Türk firmasından iş teklifi aldım Gürcistan için 1400 Dolar teklif ettiler , evi felan kendim kiralayacağım maaşa dahil değil. Sizce 1400 Dolar ile rahat geçinilir mi, para briktirilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren tender saygilar selamlar gürcüstanda ki türk firması hangi iş dalında iş yapiyor sen ne olarak calışacaksın firmada 1400 dolar maaş iyi bana msj atarsan sevinirim bende iş arıyorum msjla bir cvp yaz ben seni ararım konusüruz saygilar

      Sil
  10. Merhabalar kardesim oncelikle hayirli olsun. Verilen teklif gurcistan icin super bir teklif Eger iyi bir yerde EV tutucam dersen 300 yada maksimum 350 dolara cok guzel evler tutabilirsin o Maas ile de burda kirallar gibi yasarsin en fazla 3 ay para biriktirip guzel de bir araba alirsin :) Eger yardimci olmami istedigin bir sey olursa EV kiralamak yada herhangi bir konuda seve seve yardimci olurum +995 557 62 31 78 bu benim telefon numaram isteyen arkadaslar Whatsapp uzerinden iletisime gecebilirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar kardesim oncelikle hayirli olsun. Verilen teklif gurcistan icin super bir teklif Eger iyi bir yerde EV tutucam dersen 300 yada maksimum 350 dolara cok guzel evler tutabilirsin o Maas ile de burda kirallar gibi yasarsin en fazla 3 ay para biriktirip guzel de bir araba alirsin :) Eger yardimci olmami istedigin bir sey olursa EV kiralamak yada herhangi bir konuda seve seve yardimci olurum +995 557 62 31 78 bu benim telefon numaram isteyen arkadaslar Whatsapp uzerinden iletisime gecebilirler

      Sil
    2. Merhabalar kardesim oncelikle hayirli olsun. Verilen teklif gurcistan icin super bir teklif Eger iyi bir yerde EV tutucam dersen 300 yada maksimum 350 dolara cok guzel evler tutabilirsin o Maas ile de burda kirallar gibi yasarsin en fazla 3 ay para biriktirip guzel de bir araba alirsin :) Eger yardimci olmami istedigin bir sey olursa EV kiralamak yada herhangi bir konuda seve seve yardimci olurum +995 557 62 31 78 bu benim telefon numaram isteyen arkadaslar Whatsapp uzerinden iletisime gecebilirler

      Sil
  11. Merhabalar kardesim oncelikle hayirli olsun. Verilen teklif gurcistan icin super bir teklif Eger iyi bir yerde EV tutucam dersen 300 yada maksimum 350 dolara cok guzel evler tutabilirsin o Maas ile de burda kirallar gibi yasarsin en fazla 3 ay para biriktirip guzel de bir araba alirsin :) Eger yardimci olmami istedigin bir sey olursa EV kiralamak yada herhangi bir konuda seve seve yardimci olurum +995 557 62 31 78 bu benim telefon numaram isteyen arkadaslar Whatsapp uzerinden iletisime gecebilirler

    YanıtlaSil
  12. Mesut dostum Türkiyede oturuyorum gürcistandan arac getirip 2 sene binebilmem icin oturum izni almam yeterli olur mu?

    YanıtlaSil
  13. Oturum izninin haricinde yurtdisinda 1 yil icerisinde toplam 185 gun kalmis olman gerekiyor ki araci turkiye de 2 yil kullan

    YanıtlaSil
  14. Oturum izninin haricinde yurtdisinda 1 yil icerisinde toplam 185 gun kalmis olman gerekiyor ki araci turkiye de 2 yil kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim bence sen bos bos konusma bende sana istedigin her arabayi cikartirim buradan ama onemli olan nizami cikartmak sen kendine reklam yapmaya calisiyorsun buradan ama o is oyle olmuyor onune gelene yorum cevabi yazma masallah heryerde herseyin var... Benim numaramda yazili sayfada eger bilmiyorsan ben sana ogreteyim ogrenmek istediklerini... İnsanlar burada duzgun bir yardim bekliyorken kendinize cikar saglamaya calismayin...

      Sil
    2. Sanirim sen anlamak istemiyorsun... Ben zaten nizami cikartmanin yolunun oturum iznini almak ve 185 gun burda kalmak oldugunu soyluyorum... Sen insanlara gayri nizami cikartayim diyorsun... Kendine reklam yapmaya calisiyorsan benim sayfami kullanma git islerini nerede yapacaksan yap

      Sil
    3. Arkadaşlar benim için çok önemli bir konu bilen varsa yardımcı olursa çok dua makbuke geçer ,ben Türk vatandaşıyım kız arkadaşım Türkmenistan Vatandaşı biz Gürcistan -Tiflis de evlenmek istiyoruz bununla alakalı nereye hangi evraklar veriyoruz ? Ve kaç günde işimiz biter? Hiç bir belge istemediklerini söylediler doğru mu bu

      Sil
  15. Üstadım peki oturma izninin süresi nedir sadece 185 gün 1 defaya mahsusmudur?

    YanıtlaSil
  16. Oturma izninin suresini gurcistan devleti belirler 1 yil 3 yil Ve 6 yil gibi degisiyor. Bahsettigimiz 185 gun yurtdisinda yerlesik sayilman icin gereken suredir yani arac ile gireceksen girecegin gunden geriye 1 yil donerek kontrol yapilir Eger 185 gunden fazla kaldiysan sorun yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizeden bir ricam olacak ben emekli yalniz yasayan biriykm ve turkiyede yasamak yada duzen kurmak ıçin emekli maaşı yeterli olmuyor ve kirsalda (köyde) yasamak istiyorum gurcistanda emekli maaşıyla biyle bir yaşam kurulup sürdürülebilirmi ve topal biriym bilgi verirsenizmemnun olurum

      Sil
  17. Ayrica 2 yil bittikten sonra araci yeni den turkiye ye sokabilmen icin arac ile beraber 185 gun daha kalman gerekiyor yurtdisinda yani buda demek oluyor ki 2 yilda bir yurtdisinda kalman gerekecek

    YanıtlaSil
  18. Ayrica 2 yil bittikten sonra araci yeni den turkiye ye sokabilmen icin arac ile beraber 185 gun daha kalman gerekiyor yurtdisinda yani buda demek oluyor ki 2 yilda bir yurtdisinda kalman gerekecek

    YanıtlaSil
  19. Oturma izninin suresini gurcistan devleti belirler 1 yil 3 yil Ve 6 yil gibi degisiyor. Bahsettigimiz 185 gun yurtdisinda yerlesik sayilman icin gereken suredir yani arac ile gireceksen girecegin gunden geriye 1 yil donerek kontrol yapilir Eger 185 gunden fazla kaldiysan sorun yok.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba MEsut Bey oturma izni alabilmem için ne gerekiyor?
    185 gün kalmanız gereken dedıgınız perıyodu aralıklarla cıkıp gırsek te oluyormu yanı gıttım 2 hafta kaldım sonra 1 ay kaldım geldım o sekılde de 185 gunu tamamlasak oluyormu ?
    birde orda bir bayan ile evlilik yaptıgımızda oturma izni rahat alabiliyormuyuz ?
    Bır bayanla evlilik yaptıgımızda ordan arac alıp turkıyede 2 yıl kullanma hakkımız oluyormu ?
    Ordan biriyle rahatlıkla evlenebilirmiyiz ?

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar oncelikle size yurtdisinda yerlesik olmak Ne demek tam olarak anlatmak istiyorum. Yurtdisinda yerlesik olmasin acilimi 1 yil icerisinde toplam 185 gun yurtdisinda kalmak demek yani sizin kontrolunuz yapilirken geriye donuk 1 yila bakarlar ornek vermek gerekirse bugun 05 ekim 2016 sizin yurtdisinda yerlesikliginiz 05 ekim 2015 den bugune kadar kac gun yurtdisinda kaldiginiz ile alakali, toplami 185 gun Ve uzeri ise yurtdisinda yerlesik sayilirsiniz. Diger konuda ise evet bir bayanla evlenerek oturma izni alirsiniz ancak su anki donemde tabiki Tiflis icin soyluyorum sizin formalite evlilik yapmadiginizdan Emin olmak icin gerekli tum kontrolleri yapiyorlar ayrica sadece oturma izni almak icin evlilik yapmak yerine burada bir is kurup oturma iznine basvurmaniz sizin icin daha kolay olur, arac konusunda ise Eger oturum izniniz var ise Ve yurtdisinda yerlesiklik sureci plan 185 gunu tamamlamis iseniz tabiki arac alip turkiye de 2 yil kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar oncelikle size yurtdisinda yerlesik olmak Ne demek tam olarak anlatmak istiyorum. Yurtdisinda yerlesik olmasin acilimi 1 yil icerisinde toplam 185 gun yurtdisinda kalmak demek yani sizin kontrolunuz yapilirken geriye donuk 1 yila bakarlar ornek vermek gerekirse bugun 05 ekim 2016 sizin yurtdisinda yerlesikliginiz 05 ekim 2015 den bugune kadar kac gun yurtdisinda kaldiginiz ile alakali, toplami 185 gun Ve uzeri ise yurtdisinda yerlesik sayilirsiniz. Diger konuda ise evet bir bayanla evlenerek oturma izni alirsiniz ancak su anki donemde tabiki Tiflis icin soyluyorum sizin formalite evlilik yapmadiginizdan Emin olmak icin gerekli tum kontrolleri yapiyorlar ayrica sadece oturma izni almak icin evlilik yapmak yerine burada bir is kurup oturma iznine basvurmaniz sizin icin daha kolay olur, arac konusunda ise Eger oturum izniniz var ise Ve yurtdisinda yerlesiklik sureci plan 185 gunu tamamlamis iseniz tabiki arac alip turkiye de 2 yil kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  23. 8 ay kıbrısta kaldım calıstım.Bu 185 günlük periyodu tamamlamış oluyormuyum.
    Oluyor isem bunu benim beyan etmem gereken bir durum var mı yoksa online olarak görünüyormu ?

    YanıtlaSil
  24. Kibris da ayrica bir cumhuriyet tabiki yurtdisinda yerlesik sayiliyorsun Ve bu gumruk girisinde kontrol yapildiginda bunu gorurler ancak soyle bir sorun var Eger arac getirmek istersen turkiye ye bunu sadece kibris plakali arac ile yapabilirsin Ve sanirim kibrisdan arac cikartabilmen icin daha fazla sure istiyor kibris cumhuriyeti ama bu tarihin Ne kadar oldugundan Emin degilim

    YanıtlaSil
  25. Kibris da ayrica bir cumhuriyet tabiki yurtdisinda yerlesik sayiliyorsun Ve bu gumruk girisinde kontrol yapildiginda bunu gorurler ancak soyle bir sorun var Eger arac getirmek istersen turkiye ye bunu sadece kibris plakali arac ile yapabilirsin Ve sanirim kibrisdan arac cikartabilmen icin daha fazla sure istiyor kibris cumhuriyeti ama bu tarihin Ne kadar oldugundan Emin degilim

    YanıtlaSil
  26. Verdiğiniz bilgiler den dolayı cok tesekkur ederim. Saygılar.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba, ben bir denizciyim ve senenin 7-8 ayı gemide çalışmak için yurtdışına çıkış yapıyorum. Gürcistan'dan araba almak istiyorum ama oturum iznim yok.Benim yapmak istediğim şey Gürcistan'a giriş yapmak, ordan gemiye gidip (başka ülkelerde) 185 gunu tamamlamak ve gemiden Gürcistan'a dönüp (oturum iznim olmadan) Gürcistan'da bir şekilde ikamet gösterip araba almak ve araba ile Türkiye'ye gecmek.Sizce bu mümkün mü?

    Gürcistan'da oturumumuz olup olmadığını Türkiye de hangi kuruluş denetliyor. Sınır kapısında mi denetliyorlar. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar kardesim. Oncelikle bu dedigin sey mumkun degil mutlaka oturumun olmasi gerekiyor. Sordugun soruya gelince evet gumrukde denetleniyorsun ve eger oturum iznin yoksa sana geri donus veriyorlar yani geri gonderiyorlar ancak oturum ve diger konular ile ilgili bilgi almak istersen telefon numaram +995 557 62 31 78 bu numaradan whatsapp uzerinden iletisime gecebilirsin

    YanıtlaSil
  29. Merhabalar kardesim. Oncelikle bu dedigin sey mumkun degil mutlaka oturumun olmasi gerekiyor. Sordugun soruya gelince evet gumrukde denetleniyorsun ve eger oturum iznin yoksa sana geri donus veriyorlar yani geri gonderiyorlar ancak oturum ve diger konular ile ilgili bilgi almak istersen telefon numaram +995 557 62 31 78 bu numaradan whatsapp uzerinden iletisime gecebilirsin

    YanıtlaSil
  30. Merhaba Mesut bey,
    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.
    Biz Gürcistan'da işyeri açmak istiyoruz.Bunun için nereden başlamamız gerekir.
    Hangi evraklar gerekir.
    Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sami bey 20 günde garantili bir şekilde oturma ve çalışma izninizi alıyoruz irtibata geçerseniz yardımcı oluruz+995598388983

      Sil
  31. Merhabalar. Asil ben sizlere tesekkur ederim ilginiz icin. İsyeri acmayi dusunuyorsaniz eger ilk ihtiyaciniz olan burada bir isyeri alani kiralamak ve sonrasinda bir avukat tutmak geri kalan islemleri avukat sizin icin hallediyor endise etmenize gerek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oturum almak kaç dolara mal olur acaba?
      Tşk

      Sil
    2. Oturum almayi hangi sebeple yapmak istediginize gore degisir Whatsapp dan iletisim kurmak isterseniz yardimci olmaya calisirim +995557623178

      Sil
  32. Kolay gelsin. oturum almak gürcistandan araba alıp türkiye de rahatlıkla kullanmamızı sağlar mı

    YanıtlaSil
  33. Ben gürcistanda oturma izni almak istiyorum. Hayalim olan bir ve türkiyede okuyamadığım bir bölümüde okumak istiyorum. Aynı zamanda ticaret yapmayıda düşünüyorum. Fakat sağlık ve güvenlik sektörü konusunda ciddi şüphelerim var. Sizce ne durumda, geçen yıllarda düzelme oldu mu?

    YanıtlaSil
  34. Hocam bir şirket kurmak herseyi ile toplamda ne kadara mal olur? (Yaklaşık) Gerçekten iş yapmak için kurulacak şirket ithalat ve ihracat için. Beni bilgilendirir misiniz?baskan.tr26@gmail.com mail adresim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam efendim iletişime gecerseniz size elimizden geleni yaparız komisyon ucretimiz var +995598388983

      Sil
  35. merhaba
    verdiğiniz bilgiler için teşekkürler
    Gürcistanda adres alabilir miyiz yada bizdeki gibi ptt de posta kutusu alma sistemi var mı orada,bunu öğrenebilir miyim?
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Gurcistan da adres alabilmeniz icin burada bir kira kontratina yada Otel rezervasyonuna ihtiyaciniz var yani kisacasi resmi bir kayit yaptirmaniz gerekiyor sonrasinda tabiki posta kodu yada adres alabilirsiniz

      Sil
    2. teşekkürler peki bizdeki ptt lerdeki gibi posta KUTUSU alma olayı varmıdır oralarda? yani ptt içinde posta kutuları oluyor ya..
      yani o an orda olmadığım halde benim adıma gelen gönderilerin oraya koyulması amacıyla soruyorum..

      Sil
    3. Gurcistana yerleşmek icin ne lazım?Tarım işi yapmak istiyorum,devletin desteği var mı?Mustakil tek katlı ev satın almak istesek kaç 1000 dolardır?




      Sil
  36. vatandaşlık ile ilgili detaylı bir yazı yazabilirmisiniz ve üniversite için gittigimizde alacagımız oturum ile 1 yıl sonra vatandaşlık için başvurabiliyormuyuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar aslinda vatandaslik ile ilgili yazi yazmak istiyorum ancak burasi icin belirli bir kriter yok vatandaslik alinmasi ile ilgili evet 1 yillik oturumun ardindan vatandaslik basvurusuna hak kazaniyorsunuz ancak bu verecekleri anlamina gelmiyor cunku inanin burada vatandaslik almak hicde kolay degil...

      Sil
  37. Ayrica tekrar size irtibat numarami yazmak istiyorum cevaplarini sitede bulamadiginiz sorulariniz yada oturum ve is kurmak ile ilgili herhangi bir yardima ihtiyaciniz olursa irtibata gecebilirsiniz whatsapp : +995557623178

    YanıtlaSil
  38. mesut bey sımdı gurçistandan gelıp oturum almak kolaymı zormu ne kadar surer onlar nasıl açaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an icin cok zor degil ancak Yeni yildan sonra avrupa birligi vizesiz giris hakki aliyor Gurcistan ondan sonrasinda zormu olur birsey diyemem

      Sil
  39. MESUT Bey çok teşekkür ederim en kısa zamanda benim şirket açılışı ve oturum işimi hallettiğiniz için. Bu teşekkürü size borç bildimi. Sevgiler ve saygılarımla iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfurullah Savas Bey umarim basarili olursunuz. Isleriniz hayirli olsun

      Sil
    2. İyi çalışmalar Maliyeti öğrenebilir miyim ?

      Sil
  40. İyi günler Mesut Bey,

    Öncelikle; Gürcistan ile ilgili bilgi arayışı sürecinde rastladığım paylaşımlarınız için teşekkür ederim.

    İzmir'de sahip olduğum limited şirket ile ilişiklendireceğim bir şubenin veya Gürcistan'da kuracağım yeni bir şirketin hangisinin daha verimli ve avantajlı olacağını değerlendirmek üzere Ocak 2017 itibariyle yaklaşık 1 ay süreyle konaklayacak şekilde hazırlıklarımı tamamladım.

    Nerede ikamet ettiğinizi bilmiyorum ama gerek Gürcistan'a gitmeden önce gerekse Gürcistan'da bulunacağım süre içerisinde sizinle iletişime geçerek sağlıklı yönlendirmeleriniz ile daha süratli ve sağlıklı kararlar alacağıma inanıyorum.

    Türkiye'deki şirketin şubesinin açılması,yeni bir şirket kurulması,işyeri imkanları,ikamet imkanları ile ilgili izniniz olursa iletişime geçmek isterim.

    İlginiz ve desteğinizi için şimdiden teşekkür ederim.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar oncelikle cok tesekkur ederim degerli gorusleriniz ve guveniniz icin. Ayrica burada olacaginiz sure icerisinde yardimci olmaktan mutluluk duyacagimi da bilmenizi isterim yorumlarda bulunan Whatsapp iletisim numaramdan temasa gecebilirsiniz saygilarimla

      Sil
    2. Selam.efendim iletişime geçerseniz yardımcı oluruz +995598388983

      Sil
  41. Merhaba

    Verdiginiz faydali bilgiler icin oncelikle tesekkurler. Bir sorum olucak mulk aldiginizda Gurcistan da Avrupa gibi suresiz oturum yada pasaport vermeye basladi mi? Bu konuda bilgi verebilir misiniz? Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar mulk aldiginizda suresiz oturum verilmesi gibi bir durum Söz konusu degil su anda ancak tabiki mulk almis olmaniz yada burada ticari faaliyet yurutmeniz oturum almak icin yeterli bir sebep olacaktir (herhangi bir zorluk olmak sizin) saygilarimla

      Sil
  42. iyi gunler. ilkokul ve ortaogretim durumu hakkında bilgi alabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi gunler tabiki. Ilk ve orta ogrenim icin su anda batumda ve Tiflis de birer adet turk koleji bulunmaktadir ve milli egitim bakanligina bagli olarak faaliyet gostermektedir

      Sil
    2. Arkadaşlar benim için çok önemli bir konu bilen varsa yardımcı olursa çok dua makbuke geçer ,ben Türk vatandaşıyım kız arkadaşım Türkmenistan Vatandaşı biz Gürcistan -Tiflis de evlenmek istiyoruz bununla alakalı nereye hangi evraklar veriyoruz ? Ve kaç günde işimiz biter? Hiç bir belge istemediklerini söylediler doğru mu bu

      Sil
  43. Merhabalar.Yeni yeni bu konuyu araştırmaya başladım ve hiç bilgim yok diyebilirim.Pasaport ve vize olmadan Gürcistana giden biri 1 yıl kalabilir demişsiniz,barınma olayını nasıl yapabilir?Hiç tanıdığı yok diyelim,ev kiralamak mümkün müdür oturma izni olmadan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mumkun ev kiralamaniz oturum izinsiz ancak calismak istediginiz de oturumsuz bunu yapmaniz illegaldir ve kanuni yaptirim uygulanir (deport gibi)

      Sil
    2. Arkadaşlar benim için çok önemli bir konu bilen varsa yardımcı olursa çok dua makbuke geçer ,ben Türk vatandaşıyım kız arkadaşım Türkmenistan Vatandaşı biz Gürcistan -Tiflis de evlenmek istiyoruz bununla alakalı nereye hangi evraklar veriyoruz ? Ve kaç günde işimiz biter? Hiç bir belge istemediklerini söylediler doğru mu bu

      Sil
  44. Merhabalar,

    Gurcistanda ev satin alabilecegimiz siteleri paylasabilir misiniz? yatirim icin tiflisi mi batumu mu tavsiye edersiniz?
    Tesekkurler simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev satin alabileceginiz sitelerdeki fiyatlar yuksektir her zaman cunku emlak siteleri ve komisyon odemeniz gerekecek ancak isterseniz benimle iletisime gecebilirsiniz yardimci olabilirim

      Sil
  45. Sormak istediğim bir şey var ? araç almak için soruyorum.babam sürekli batumda gidip geliyor,oturma izni almadı henüz.alırsa onun adına alacağımız aracı türkiye de benim kullanmam sorun olur mu ? çünkü aracı sadece araç sahibi kullanabiliyor,vekalet olayı kalktı diye biliyorum.yani türkiye de polis beni çevirse babamın arabası olduğunu görünce ceza alır mıyım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar evet ceza alirsiniz araci sadece Sahibi kullanabilir ancak araci siz kullanirken babaniz da aracin icerisinde olursa problem olmaz

      Sil
  46. mesut bey merhaba! size sormak istediğim batumdan yani acara bölgesinden gayrimenkul yani daire almak oturum almamızı sağlar mı? sağlar ise ne kadar süre oturum verilir?

    şimdiden teşekkrü ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki oturum almak icin gecerli bir sebeptir ilk oturum izin suresi genelde 1 yil olarak verilir ancak 1 yil sonunda tekrar yeniletebilirsiniz. Saygilarimla

      Sil
  47. Böyle faydalı bir site açtığınız ve bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asil Ben sizlere ilginizden dolayi tesekkur ederim

      Sil
  48. Selam ben emekliyim ev alıp orada yaşamak istiyorum ne yapmalıyım ancak temelli kalmam gerekiyor burada evimi satacağim için kalacak yerim olmayacak bir de telefon numaranız değişti herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hayir telefon numaram ayni efendim +995557623178 isterseniz Whatsapp uzerinden de iletisim kurabilirsiniz

      Sil
  49. Merhabalar ben gürcistandan aldığım oturmumu yenilemesem bunun ilerde yapmak istediğim vatandaşlık başvurusuna kötü bir etkisi olur mu trabzon daki konsolosluga mail attim ama bana geri dönüledi cevaplarsanız çok mutlu olurum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Tabiki cevap verebilirim. Oncelikle oturumunuz suresi dolduysa ve yenilemezseniz daha sonraki vatandaslik basvurunuza tabiki olumsuz etki yapacaktir cunku oturum yenilenmemesini gurcistanda ikamet etmek istemediginiz gibi algilanacaktir yetkili makamlarca ve sunuda soylemekte fayda goruyorum vatandaslik basvurularinda sizin ulkedeki yaptiginiz faaliyeletlerin tamami goz onune alinarak sonuclandirilir. Benim size sahsi tavsiyem oturum yenileme talebinizi yapmaniz dogrultusunda olacaktir. Saygilarimla

      Sil
  50. Merhabalar, biliyorsunuz belirli sertifikalarla yurtdışında ingilizce öğretmenliği yapmak mümkün. Eğer anadiliniz ingilizce değilse maasiniz biraz düşük oluyor ancakyine de imkansiz bir olay değil diye biliyorum. Peki bunun gurcistandaki imkânı nedir? Ben pek çok yeri gezmiş biri olarakozellikle gurcistani çok sevdim.Ingilizce ogretmenligini bu güzel ülkede gerceklestirebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar oncelikle sunu belirtmek isterim ki gurcistanda ingilizce ya cok az bilen yada ana dil seviyesinde bilen gibi iki kriterde :) malumunuz 1992 yilinda sovyetler birliginin dagilisina kadar okullarda ingilizce yasakti ancak 92 den sonra ki jenerasyon ingilizce ogrenmek konusunda son derece hassas ve ilgili. Ben turizm rehberligi yapan bir kisi olarak burada hem mesleginizi yapabileceginizi hemde hobi olarak turizm rehberligi yapabileceginizi dusunuyorum ki ayni zamanda gezmeyide seviyorsaniz hem kazanc hemde eglenceyi bir arada yurutebilirsiniz kanaatindeyim ve sunu da belirtmem gerekiyorki gurcistanda Turkiye cumhuriyeti milli egitim bakanligina bagli kolej de bulunmakta yani ozel bir sertifikaya bagli kalmaksizin burada kendi mesleginizide cok rahat bir sekilde yapabilirsiniz

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  51. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kimsin de kardesim benim sayfamda "nasil yardimci olabiliriz" diye bir yorum kullaniyorsun? Babanin sayfasinda mi yaziyorsun sen?

      Sil
  52. Öncelikle çok teşekkür ederim ilginiz için. Blogunuz bu baglamdaki arastirmalarimda çok faydalı oldu. Ben de turizm sektöründe çalıştım,bence de kişisel gelişim ve iletişim açısından mükemmel bir ugras:) Öğretmenlik konusunda daha ayrıntılı bilgi alabilmem mümkün mü? Sizinle ozel irtibat kurabilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki kurabilirsiniz funda hanim aslinda yorumlarin cogunda whatsapp numaram yazilidir ancak dikkatinizden kacmis olacagini ve tekrar aramaya zahmet vermemek adina yazacagim. +995557623178

      Sil
  53. benim cezam var gurcistanda oturum almak istiyorum nasil alirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cezanız Gürcistanda değilse bunun problem olacağını düşünmüyorum

      Sil
    2. 995 555 93 91 99 dan ulasırsanız ourum ve vatandaslık ıcın yardımcı olurum

      Sil
    3. Cezaniz varsada alırız 20 günde garantili Ahmet bey ;)

      Sil
  54. Kusura bakmayın gözden kaçırdığım icin. Ilginize teşekkür ederim. Blogunuzu takip etmeye devam edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfurullah Funda hanım asıl ben ilginizden ötürü tesekkur ediyorum umarım faydalı olabiliyorumdur

      Sil
  55. Türk koLejleri var dediniz eğitim maliyetleri konusunda bilgi verme şansınız var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki verebilirim. Batumda ki turk koleji tamamen milli egitim bakanligina bagli olarak faaliyet gosteriyor 8 yillik bir okul yani ilkogretim 1. Sinif tamamen turkce egitim aliyorlar 2. Siniftan itibaren de ingilizce de ilave oluyor 4. Sinifta da gurcuce ve rusca da alabiliyorlar ve egitim ucreti yok :)

      Sil
  56. merhaba benim sorum şudur;
    gürcistanda bir şirket kurdum diyelim formalite bir şirket ama ben gürcistanda kalmıyorum bu şirket üzerine araç alırsam türkiyeye sokabilirmiyim araç şirket üzerine olacak ama benim üzerime değil benim kalmam şartmı illaki.(Ayrıca gürcistanda özel plaka çokmu pahalı yoksa herkese vermiyorlarmı baya gezdim ama sadece sheraton otelin araçlarında özel plaka görebildim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaslar once sunu belirteyim size buradan illegal yollar haric arac alip turkiye de kullanabilmeniz icin degismez kanun 185 gun ulkede kalmis olmaniz gerekli bunun haricinde hicbir yasal yol yok. Ayrica ozel plakalar hakkinda da neredeyse tum 5 yildizli hotellerin casinolarinda ozel plaka var ve yillik 1000 lari yani yaklasik 1400 tl civarlarindadir

      Sil
    2. Ozur dilerim unutmusum cevap vermeyi formalite sirket dediginiz formalite olmuyor buradaki sirket varsa vardir sadece faal olur yada olmaz cok onemli degil. Bunu ozellikle belirtmek istedim ki diger okuyucularimiz sanki illegal birseylere vesile oluyormusuz gibi dusunmesin ayrica dedigim gibi sirket uzerine bile olsa arac eger sizin burada oturumunuz yok ise araci turkiye ye sokamazsiniz ki sirket uzerine olan araci vekaletle kullanmaniz lazim vekalet icin de 185 gun sarti aranir ve 1.6 motor uzerindeki hicbir araci vekaletle turkiye de kullanamazsiniz oturumunuz ve gununuz olsa dahi...

      Sil
    3. Teşekkürler cevap için illegal bir yol aramıyorum formalite dediğimde ünvan alıp şirketi açıp ticaret yapmamak türkiyede ve kıbrısta mevcut iki farklı şirketim var yada bunların ofisleri olabilirdi ama illaki 185 gün kalma zorunluluğu varsa zor ozaman. Ayrıca bu 1.6 motor olayı sadece vakalette geçerli değilmi 185 gün kalan biri 1.6 motor üstü araç kullanabilirmi

      Sil
  57. merhabalar: Gurcistana yerleşmek istiyorum hayvancılık tarım işiyapmak istiyorum devlet destegi var mı kendi tır aracımla nakliye işi yapabilirmiyim saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayvancilik isi yapabilirsiniz evet ancak devlet destegini turkiye den istemeniz gerekli cunku buranin vatandasi degilsiniz ilk etapta verilmez sonrasinda ise bankalardan kredi seklinde kullanim hakki alabilirsiniz

      Sil
    2. teşekkür ederiz kendınız Gurjude mi yaşıyorsunuz

      Sil
  58. Gurjistanda koyden bir ev almak istiyorum mustakil koyevleri fiatları ne kadar yardımçı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki yardimci olmak isterim ancak hangi bolgeden nasil bir yer istiyorsunuz bunu bilmemiz gerekir ki bence en sagliklisi buraya gelerek kendiniz bakmanizdir elimden geldigince yardimci olmaya calisirim burada

      Sil
  59. Gurjistan da kiralık ve satılık sayfalarının adı hangisidir yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.saqme.ge buradan bakabilirsiniz ancak malesef sadece gurcuce

      Sil
  60. Merhaba ben Fatih. Tiflis'te çalışmak istiyorum. İş ve kalacak yer sağlanması durumunda oraya yerleşmeye hazırım. İngilizcem süper seviyede

    fatihselimcaglayan@yahoo.com

    YanıtlaSil
  61. Sorulariniz ve talepleriniz icin
    Iletisim = gurcistandayasam@gmail.com
    Whatsapp = +995557623178

    YanıtlaSil
  62. Merhaba öncelikle verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.benim sorum şu Gürcistanın neresi olursa olsun en ucuz ev gecekondu giriş farketmez ne kadardır alırsam 185 gün kalmadığımı nerden anlıyorlar orda evim olursa 1.6 altında araba alıp burda kullanabilirmiyim.teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar oncelikle sunu bilmenizi isterim buradan arac alip turkiyede kullanmak icin gerekli 185 gun ve bunu anlamalari icin sizin giris ve cikis tarihinize bakmalari yeterli birde ev almaniza gerek yok bunun icin sadece oturum izni almaniz ve 185 gun kalmaniz yeterli ve 1.6 motor uzeri araclarin vekalet ile turkiye ye girisi yasak, eger arac sahibi siz iseniz motor gucunun ne oldugu onemli degil...

      Sil
    2. ya arkadaş milet iş kurmak yeni bir hayat peşinde sen tuturmuşsun arabada araba arabada araba yeter la Mustafa x

      Sil
  63. Mrb acaba döner kebap açsak iş yaparmı?kimse sormamış en favori türk sorusu.ben sorayım cidi soruyorum ama şaka degil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Murat bey öncelikle bilmenizi isterim ki elimden geldiğince herkese cevap vermeye çalışıyorum gerçekten iş yapsınlar yada sadece meraktan sorsalar bile. Sizin sorunuza gelecek olursak da Döner Salonu işi Gürcistan'da hem Tiflis hemde Batum'da iş yapar kesinlikle ancak bildiğiniz üzere Batum sezonluk bir yer yani 5 ay gibi bir süre için faka Tiflis 12 ay boyunca turist çeken (özelliklede arap turistleri) bir yer tavisyem Tiflis'de bir yer düşünmeniz olacaktır. Saygılarımla

      Sil
  64. oturum izni sadece 3 sebebten mi veriliyor yani! ben emekliyim ve ülkeye ıkı kez gıdıp 2 ay kaldım begendim ve yaşamak istiyorum bu sorun mu ? poti yakınlarında bir köyde ev tutmak istiyorum vekırsalda yaşamak istiyorum .ne çalışma ne evlilik ne de öğrencilik olacak. bu mümkünmüdür.gösterecek orta halli yeterli gelirim de var.cok soran olmuş ben de sordum kusura bakmayın.selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar oturum iznindeki "calismaya istinaden oturum izni" kisminin amaci gelir belgeleyebilmenizdir eger emekli iseniz ve bunun ile ilgili belge verebilecekseniz tabiki buda yeterli olacaktir hatta eger isterseniz emekli maasinizi burada bulunan ziraat bankasi yada is bankasina aktararak bankadan gerekli evraklari da temin edebilirsiniz. Saygilarimla

      Sil
    2. çok çok teşekkür ederim.gitmeden gürcistan konsolosluğuna gideceğim verdiğin bilgi için bin teşekkür.

      Sil
  65. merhabalar benim yardımca ihtiyacım olacak üç yıl sonra tiflisten ev ve arsa satın alıp kafkas ekibi kurmak istiyorum bunun için bilr bilginiz varsa mail atabilirmisiniz lütfen. metin.sargin@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar elimden geldigince yardimci olmaya calisirim ancak 3 yil sonrasi icin su anda yorum yapabilmem malesefki mumkun degil. Saygilarimla

      Sil
  66. Benim yakın zamanda türkiyeden emekli olma durumum var olursam maaşımı Gürcistan ziraat bankasına aktarıp oradan araç alıp türkiyede kullanabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa bey gurcistan plakali bir araci turkiyede kullanabilmeniz icin gurcistanda 185 gun kalmis olmaniz ve buradan gecerli bir oturum iznine sahip olmaniz gerekir. Maasinizi buradaki ziraat bankasina tasimaniz size buradan oturum almaniz konusunda yardimci olacaktir mutlaka ancak dedigim gibi 185 gun burada kalmaniz gerekli. Saygilarimla

      Sil
  67. merhaba öncelikle böyle bir blog kurdugunuz ıcın size çok tesekkur ederım. Benim sorum su ben buradan pantolon gömlek v.s giyim ürünleri getirsem orada nasıl satarım dükkan açmam gerekli mi satış için oradaki mağazalara satış yapamazmıyım gümrükte ne gibi sıkıntı olur ve gümrük masrafı ne olur.duruma göre gürcistana yerlesmek istiyorum iyi derecede arapçam var bu arada işe yarar mı sizce.

    YanıtlaSil
  68. Merhaba.Ben Gurcistan Vatandasiyim.Turk ehliyetimi Gurcu ehliyeti ile degistirmek icin ne gerekiyor ve ucreti ne kadardir.Bir de 1+0 ev almak istiyorum.Kac TL civarindadir.Cevabiniz icin simdiden tesekkurler Yavuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar gurcistan vatandaslari icin turk ehliyetinin gurcu ehliyetine nasil yada hangi ucretden cevrilecegi hakkinda bilgi sahibi degilim ancak isterseniz gurcistan konsoloslugundan ogrenebilirsiniz. Daire konusunda ise eger isterseniz benimle irtibata gecebilirsiniz

      Sil
  69. Selamlar esim iki aysonra emekli olacak gurcistana yerlesmek istiyoruz ordan bahceli bir ev almak niyetindegiz ikide cocugumuz var neyapmamiz gerekir yol gosterirmisiniz tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar tabiki elimden geldigince yardimci olurum. Benimle +995557623178 nolu numaramdan whatsapp uzerinden iletisim kurabilirsiniz. Saygilarimla

      Sil
  70. Merhaba haziran sonu şirket kuruluşu ve oturum için gürcistan batuma geleceğim bu ikinci gelişim yapmayı düşündüğüm kuruluş ve oturum izni alımının full mesai harcamak kaydıyla kaç gün süreceğini öğrenmek istiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  71. Merhaba haziran sonu şirket kuruluşu ve oturum için gürcistan batuma geleceğim bu ikinci gelişim yapmayı düşündüğüm kuruluş ve oturum izni alımının full mesai harcamak kaydıyla kaç gün süreceğini öğrenmek istiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar bu islemleriniz birgun surecektir en fazla ancak soyle bir durumda var oturum basvurunuzu sirket acilisi onaylandiktan sonra yapacaksiniz dolayisi ile 2-3 gun kadar beklemeniz gerekebilir

      Sil
    2. Murat bey 1 gün işlemleriniz sürüyor 20 günde garantili bir şekilde alıyoruz oturma ve çalışma izninizi işyeri açma iza gerek yok

      Sil
  72. merhaba gurcitanda yatirim yapmak ;ev, arsa veya insaat yapmak isteyenlere yardimci olunur.. bana avyasemin@yahoo.com adresimden ulasabilirsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaslar merhabalar bu yorumu yazan Yasemin hanim benimde yakinen tanidigim ve kesinlikle guvenebileceginiz kisidir bilginiz olsun emlak ile ilgili tum islemlerinizde kendisi ile mail yolu ile iletisime gecebilirsiniz

      Sil
    2. Yasemin hnm merhaba gürcistada ev almak isteye yabacılara başta Türkler olmak üzere aracılık hizmeti veiyorum birlikte nasıl bir çalışma yapabiliriz yada yapabilirmiz ay sonu batumdayım görüşmek isterim

      Sil
  73. Merhaba, Gürcistan'da PayPal kullanım durumu nedir? kullanmakta mısınız? kullanmakta iseniz gürcistan paypal hesabından bankaya para çekimi banka/kredi kartı ile yapılabilmekte midir? - teşekkürler ve saygılarımla

    YanıtlaSil
  74. Merhaba ben türk vatandaşı yım yalnız Türkiye de sabikam var şuan Kırgızistan da yaşıyorum benim Gürcistandan ev almam gibi bir durumda Türkiye'deki sabikam da göz önünde bulundurularsa çifte vatandaşlık alma ihtimalim yüzde kaç oranındadır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Gürcistan devleti sizin türkiye yada başka bir ülkedeki sabıkanızı dikkate almaz sizin Gürcistan için yararınız nedir ona bakar ancak vatandaşlık almak için ya yüksek meblağlar ile yatırım yapmanız gerekir yada maximum 6 yıl gürcistanda yaşamış olmanız gerekir ki bunun için oturum izni süresi göz önüne alınır fakat sizin gürcistandan alacağınız 35.000$ değerinde ki gayrimenkul sizin koşulsuz oturum izni almanızı sağlar. Saygılarımla

      Sil
    2. Erkan bey öncelikle Gürcistan hükümeti Türkiye'deki suç kayidina bakmiolr iletişime geçebilirsiniz +995598388983

      Sil
  75. gürcistan vatandaşlığı için ne gerekiyor detaylı ögrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  76. Gürcistan'a açacağımız şirket için çalışan sayısı önemlimi, şirket kurulunca oturum izni için 185 gün beklemek gerekirmi? Çalışanımız ve biz gürcü plakalı araçla türkiyede ve başka ülkelerde ne kadar dolaşabilir.. Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burhan bey iletişime geçebilirsiniz beklemenize gerek yok 20 günde garantili bir şekilde aliyoruz

      Sil
  77. Merhabalar, Benim merak ettiğim konu, orada ev kiraları yıllık olarak mı ödeniyor?
    Ayrıca Özel bir sistemden bahsedenler var örneğin 2 yıllık kiranızı peşin ödeyip 2 yıl sonunda paranızı geri alabiliyormuşsunuz bana çok mantıklı gelmedi yada eksik bilgi verildi düşüncenizi paylaşırsanız sevinirim.
    Saygılarımla,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba size eksik bilgi vermisler 2 yillik kira pesin odenmiyor dair eicin istenen bir miktar var 2+1 daireler ortalama 20-25 bin dolar civarinda ipotek aliyorsunuz 2 yil siz evi kullaniyorsunuz mal sahibide sizin paranizi kullaniyor 2 yil sonunda paranizi aliyor evi iade ediyorsunuz mal sahibi odeme yapamazsa ev ihaleyle satilip sizin paraniz odeniyor. normal dair ekiralarida yillik alinmiyor 2 aylik pesin aliniyor.1.ve 12.ay kirasi olarak..

      Sil
  78. slmlar benim kardeşimin kız arkadaşı aslen gürcü vatandşı.türkiyede evlenmiş ve boşanmış.2013 yılında gürcistan vatandaşlıgından cıkarılmıs.gecen sene Annesi vefaat etti.annesinden kendisine ev kaldı.sorum kardeşimin kız arkadaşı nasıl cifte vatandaşlık alabilir ve ordan kendisine araba alma imkanı ve onu türkiyede kullana bilirmi.şimdiden tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  79. İyi günler Mesut bey. Yorumlarınızı takip ediyorum. Ben emekli birisiyim. Ekim ayında Gürcistan'a gelerek orada yaşamak istiyorum. Kendim tek başına bir insanım. Turizm ve otelcilik sektöründe çalıştım. Batum A da 3 sefer tatil amaçlı geldim. Emekli maaşım orada yaşamak için yeterli gibi görünüyor. Ancak bu ev kiraları ilce ilgili olarak bir şey sormak istiyorum. Daha uygun fiyatlara. Mesela 100 dolar gibi falan aylık 1+0 gibi 40 metre kare gibi ev kiralama şansımız oluyorum. Birde iyi derecede İngilizce konuşuyorum. Part time iş durumlar var mı. Kendimize ek gelir sağlamak hem Zaman geçirmek için. İlginize teşekkür. Birde emekli maaşını Gürcistan'daki bir bankaya taşımanın oturum için bir avantaj olabileceğini okudum. Bunu biraz daha açarmışsınız. Yani Türkiye'den emekli maaşı alanların gelirini Gürcistan hükümeti yeterli görüp oturum için kolaylık sağlıyor mu. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  80. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  81. iyi gunler. ben her yil kis boyu gurcistanda kalmak istiyorum 6 ay orda 6 ay burda zaten artvinliyim tr de findik isi yapip parayi orda yemek istiyorum. oturum iznim olmicak dogal olarak peki araba aldigimda gurcistanda kulanabilirmiyim> tr de zaten kulanmam gerekmiyor. gurcistanda kulanmak ve kuzey ulkelerini arabayla gezmek istiyorum sadece

    YanıtlaSil
  82. Şimdi bazı şeyler Gürcistan çok ucuz bazı şeyler çok pahallı o nedenle dikkatli olmakta fayda vardır. Ayda 1500 tl ile kolaylıkla yaşarsınız. Eğer şehir merkezinde değilde normal Gürcülerin yaşadığı yerde yaşamak isterseniz kiralar çok ucuz olacaktır. Ancak yiyecek içecek pahallıdır. Çünkü çoğu şey Türkiyeden gelmektedir.

    YanıtlaSil
  83. Merhahabalar gürcistan da yasamak için kirada dahil olmak üzere aylık 2 kişilik aile için ne kadar geliriniz olmasi yeterli olur

    YanıtlaSil
  84. Arkadaşlar benim için çok önemli bir konu bilen varsa yardımcı olursa çok dua makbuke geçer ,ben Türk vatandaşıyım kız arkadaşım Türkmenistan Vatandaşı biz Gürcistan -Tiflis de evlenmek istiyoruz bununla alakalı nereye hangi evraklar veriyoruz ? Ve kaç günde işimiz biter? Hiç bir belge istemediklerini söylediler doğru mu bu

    YanıtlaSil
  85. oturum ve vatandaslık ıcın yardımcı olunur 995 555 91 93 99 dan ulasap bılgı alabılırsınız

    YanıtlaSil
  86. Merhaba;
    Batum da hic bulunmadim fakat 5 yil sure ile batumda yasayacağim onemli birkurumda iş teklifi aldim.aylık yaklaşik 5 bin tl maas ile konaklama is yerinden olucak sekilde batumda hayatimi kolaylikla idame edebilirmiyim?
    bunun dışinda batum da bir kadın olarak yaşamanın zorluklari neler?
    ailemin soyle bir kaygısı var butun gayri meşru isleri yaoan turklerin batumda yasadigi soylenmis bu dogru olsa bile yasam kosullarimi ve guvenligi etkileyen bir durummu?

    YanıtlaSil

Blogger Eklentileri