31 Ocak 2017 Salı

GÜRCİSTANDA HANGİ ALANLARDA TİCARET YAPILIR

  1 yorum

     Merhaba arkadaşlar sizlerden gelen sorular ile bende yeni konular açma gereksinimi hissediyorum bunların başında da "orada ne iş yapabilirim" oluyor şimdi sizlere burada yapılabilecek ticari faaliyetleri bilgim dahilinde elimden geldiğince anlatmaya çalışacağım.
     Öncelikle benim ilk önerim tabiki erbabı olduğunuz işi yapmanız doğrultusunda olacaktır fakat yeni bir ülke ve yeni bir ticari ve sosyal yaşama girecek olanların buradaki ticari akışa göre hareket etme isteğine gayet sıcak bakıyorum bende. Şimdi isterseniz Gürcistanda hangi sektörlerde ticaret yapılabilir bunları kısaca anlatayım.
     İlk önceliği Batuma vereceğim, Batum un avantajları ve dezavantajları var aslında. Avantajları; yabancı dil probleminiz var ise çok zorlanmayacağınız bir şehir Batum çünkü çok fazla sayıda türk vatandaşı yaşamakta kendinizi yabancı bir ülkede hissetmiyorsunuz neredeyse herkes türkçe biliyor az da olsa ayrıca herkesin türk markalarına hayranlığı ve aşinalığı var bu şehirde yapacağınız gıda, inşaat, mobilya, turizm ve tekstil üzerine yapmak isteyeceğiniz her ticaretin kendi hatanız yok ise eğer zarar etme şansı yok gibi birşeydir dezavantajı ise türklerin çok olmasından dolayı kendinizi yabancı bir ülkeye adapte etmeniz çok zor veherzaman dikkatli hareket etmek gerekecektir.
     Tiflis (Tbilisi) ise yurtdışı deneyimini ilk kez yaşayacaklar için kesinlikle yanlış bir tercih olacaktır özellikle de yabancı diliniz yani gürcüce, rusça yada en azından ingilizce bilmiyorsanız çok zor ancak bazı meslek dalları varki sadece ofis çalışması yapmanızı gerektiren mesela yazılımcılık, tasarımcılık gibi o zaman çok keyif alabileceğiniz bir şehirdir. Sosyal hayat açısından 24 saat aktif ve tarihi açıdan da çok çok güzel bir şehirdir


iklan banner

1 yorum:

  1. gürcistan dan schurgard soğan tohumu satın almak istiyorum
    yardımcı olurmusunuz
    selamlar

    YanıtlaSil

Blogger Eklentileri